czwartek, 2 kwietnia 2015

Power of colors, czyli Minty Easter part 2

 Dobry wieczór Miętuski :)
Mam dziś dla Was masę kolorów, na stół, na Wielkanoc
Połączyłam melaminę Rice z równie błyszczącymi produktami, które przyjechały do nas z rossi.pl
Dodałam trochę zielonych akcentów. Efekt możecie ocenić sami
Wyszło jeszcze bardziej radośnie niż poprzednio, myślę, że w sam raz na tę paskudną aurę za oknem.
100% wiosny w wiośnie ;)






Te dwa sympatyczne ptaszki to solniczka i pieprzniczka, komplet do nich stanowią białe okrągłe podstawki do jajek.
Ptaszki poniżej, zamknięte w szklanej kuli zachwyciły Ignasia. 
Takie kule mają w sobie jakąś magię, budzą dzieciaka nawet w takiej dużej dziewczynce jak ja.




 Zwykłe, przezroczyste, otwierane jajka z hurtowni papierniczej wypełnione kolorową posypką do ciasta, zawisły nad stołem.
Jutro postaram się pokazać inne pomysły na takie jaja


Matrioszki cudaki full color przyleciały stąd: KLIK







Wraz z naszym Partnerem rossi.pl pragnę Was zaprosić do udziału w konkursie, w którym nagrodą jest ta oto podstawka z przesympatycznym żółciutkim kurczakiem solniczką/ pieprzniczką oraz druga z jego zielonym bratem, komplet ptasich patyczków do przystawek w niesamowitych kolorach oraz mała niespodzianka od Minty House. Wszystko w sam raz na wiosenny stół.
By wziąć udział w konkursie wystarczy umieścić w komentarzu pod postem odpowiedź na pytanie: 
Jaki kolor/ kolory we wnętrzu lubisz najbardziej i dlaczego?
Jeśli masz blog, umieść baner w bocznym pasku, będzie nam miło :)
Rozstrzygnięcie konkursu 8 kwietnia.
Serdecznie Was zapraszamy i dobrej zabawy!


Życzę Wam ciepełka i kolorowych snów :)
---
Ewa

Podstawka do jajka kwiatek, dzbanek, podstawka do jajka z kurczakiem/ solniczką, kula z ptaszkami, patyczki do przystawek, niebieska forma do baby: rossi.pl

Talerze, kubki, łyżeczki: Rice

Poszewki na poduszki: H&M Home

Miseczki w żółte paski: IKEA

Żółte jajka farbowane kurkumą
Fioletowe jajka farbowane barwnikiem: Lidl
Posypka do ciasta użyta do jajek nad stołem: Lidl


31 komentarzy:

  1. A kosze skąd? Szał normalnie :)
    Pozdrawiam serdecznie z kolejki w markecie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, koszyki stąd: https://www.shabbymaison.pl/

      Usuń
  2. Najbardziej na świecie lubię turkusowy. Wszelkie jego odmiany od ciemnego do takiego ino ino... Bo w turkusowej bluzeczce zakochałam się od pierwszego wejrzenia w chłopaku, który został moim mężem... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful as always, love the colors :)

    hugs
    Kristín

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba szary...Tak, szary kolor można zestawić ze wszystkim :)
    Z bielą, czernią, żółcią, miętą itd. Banerek na blogu ;) PS. Matrioszki są cudne! Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością zasiadłabym przy tak bajecznym , kolorowym świątecznym stole .
    Pozdrawiam i Wesołego Alleluja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ja każdy! Umiejętne zestawienie kolorów potrafi odmienić wnętrze. A stół piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany....jak ty to robisz....normalnie przeuroczo, aż chce się tam być. Wszystko zachwyca. Każdy drobiazg na zdjęciu ma dusze. Mega!
    Co do odpowiedzi na pytanie:
    Moim ulubionym kolorem jest zieleń - zieleń w każdej swojej odsłonie od miętowego, po khaki!
    Dla mnie to kolor nadziei, radości, wiosny, czegoś nowego. Przybliża do natury.
    We wnętrzu wprowadza świeżość, w ubraniach rozwesela, pobudza. Uwielbiam! :)

    Baner u mnie, pozdrawiam!!!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wiosenne wnętrza! Ja najbardziej lubię kolor czerwony, to energia, radość i ocieplenie mojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio jestem zauroczona bielą i szarym,bo stanowią świetną bazę dla innych kolorów,na ich tle po prostu je widać. Tak jak u Ciebie na tle białego pięknie odbija się miętowy. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adoro le tue sinfonie pastello!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  12. Nejraději mám pastelové barvy. Růžová, modrá ad...
    Jsem vaše faninka, máte krásný blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te Twoje elektryzujące kolorki :) szał na całego :)
    cudownie :)
    i cudownych, radosnych świąt Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewa cudownie!!! Jejku jak Twoje aranżacje, kolory sprawiają, że chce mi się uśmiechać w te szare dni:) A nawiązując do konkursu to we wnętrzach lubię biel i naturalne drewno. Ostatnio dla odmiany wprowadzam trochę pasteli, bo strasznie pozytywnie mnie nastrajają. A ta zmiana głównie dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa, u Ciebie zawsze wiosna i radość bez względu na to co za oknem:)
    ściskam świątecznie,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja kocham biel,tradycyjna,czysta biel.Mam szczescie mieszkac na wsi w starym-odnowionym domku,z pobielonymi scianami i starymi drewnianymi belkami.Nie zawsze tak bylo,ale dzieki takim osoba jak Pani i takim blogom jak Minty House jestem szczesliwa w mojej bialej chatce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    śliczne zdjęcia i wspaniałe pomysły na wystrój. Podziwiam!!!
    Od pewnego czasu moim ulubionym kolorem jest szary. Nadaje wnętrzu elegancji, a w połączeniu z bielą wygląda niesamowicie.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczaki są świetne! Taki mega wesoły akcent.

    Moim ulubionymi kolorami są turkusowy, miętowy, seledyn, pistacjowy, pudrowy róż, łososiowy, IKB oraz pruski błękit. Nie potrafię natomiast wyjaśnić dlaczego. Ja jestem jak taka sroka. Jak zobaczę jakiś wspaniały kolor, to zapala mi się mały czujnik w głowie, a serce bije szybciej. Niestety nie potrafię sie zdecydować tylko na jeden z nich, ale ostatnio odkryłam, że wcale nie musze tego robić. Wszystkiego po trochu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne dekoracje. Życzę pogodnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie bliskich Świąt Wielkanocnych - Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, radosny stół!
    Przybrany w sam raz na Wielkanocne śniadanie z rodzinką :)

    Mój ukochany kolor to zielony, w każdym odcieniu.
    Sauté lub zmiksowany z innymi kolorami ;)
    Kocham go za świeżość i harmonię jaką wnosi do wnętrz.
    Za pozytywną energię, którą mnie ładuje co dnia!
    Zresztą co tu dużo pisać, wystarczającym dowodem jest moje małe gniazdko:
    http://my-little-nest.blogspot.com/2015/03/zielone-szczescie.html

    Wyjątkowych Świąt Wam życzę!
    Pozdrawiam cieplutko na przekór zimowej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja lubię wszystkie kolory, każdy ma swój urok i wdzięk...
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne stołowe inspiracje. Uwielbiam kolory i to one królują w naszych wnętrzach. Mam ogromną słabość do pasteli i czerwieni:)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za inspiracje, bo to one jak zwykle poprawiają nastrój:)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorowo. Pięknie. W IKEI są latarenki miętowe. Wprost idealne dla miętowych i innych kolorowych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewa, jest 14-sty kwietnia a Ty od 02-ego nic nie napisałaś. Martwię się troszeczkę? Mam nadzieję, że wszyscy macie się dobrze?
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba przyznać, że na zdjęciach rzeczywiście mamy 100% wiosny w wiośnie - jakby nie patrzeć takiego pomysłu jak gałązka podwieszona pod sufitem to jeszcze nie było mi dane widzieć. Pysznie, radośnie, energetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    OdpowiedzUsuń