wtorek, 12 marca 2013

Szary biały turkusowy

 W naszym domu od dawna i niepodzielnie panuje kolor szary,  głównie na ścianach. Szara jest kuchnia, szary jest cały parter, szare ściany i dodatki są w pokoju Igi. Od grudnia łączę go namiętnie z bielą boazerii i drobnych skandynawskich mebli. Ale jest kolor, który dobrze znacie, który chodzi za mną już od lat, i przez który Minty House jest Minty właśnie. Mięta, czy turkus, każdy nazwie go jak chce. Moja wielka miłość, od dawna i chyba na zawsze. Do bieli i szarości pasuje jak ulał. Z resztą sami zobaczcie. 
Dziś zasypię Was fotkami, a niech tam! ;)
*
Miłych wrażeń życzę i biorę się do pracy
___
Ewa
P.S. Diana zrobiła mi dziś niespodziankę, o TU
Zapraszam Was serdecznie 













Opisy przedmiotów ze zdjęć znajdziecie TU

30 komentarzy:

  1. Zdjęcia jak zawsze super, szarości u mnie też coraz więcej i koloru minty. A ta cynkowa balia i wiaderko zachwycajace.
    Pozdrawiam serdecznie Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biaaaaaałe róże! moje ulubione! a reszcie nie wspomnę, bo wszystko bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa ile cudnych nowości w sklepiku! ach niech ta premia już przychodzi na konto:)))
    szarości w Waszym wydaniu rzeczywiście niezwykłe...ja też planuję przemalować swój przedpokój i kuchnię ta delikatny szary...to dobra baza, nawet bardzo dobra:)
    te wiaderka, butelki, szpule, balia! wszystko zachwyca i idę raz jeszcze pooglądać:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ! Takimi fotkami to możesz nas zasypywać częściej:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w odwiedzinach u Diany - rewelacja
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato :) i pozdrawiam najserdeczniej :)

      Usuń
  6. piekne fotki zawsze w cenie i nigdy ich mało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i zawsze mogę oglądać więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :))) te buteleczki są przesłodkie!!! chciałoby się taką mieć....

    Ściskam***

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! U nas na wprowadziny było dużo beżu i kremów, a teraz kuchnia doczekała się już przemalowania właśnie na szary (dokładnie egipska bawełna). W kolejce są następne pomieszczenia i chyba właśnie teraz będzie więcej szarego :) Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i cudowne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu cuda!! Widziałam sesję u Diany i baaardzo mi się podoba:) Szkoda, że jak byłam mała nie było Kłapouchej Margurit, bo bym rodzicom nie odpuściła;) Teraz jak wchodzę do Minty sklepu to mąż ustala mi kwotę do wykorzystania żebym nie popłynęła :) A ja już myślę, że jeszcze to i tamto mogłabym przygarnąć:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wspaniałe! Te Twoje i od Diany. Diana potrafi robić piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozmarzylam sie...pieknie...stylowo!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ten szary w sobie ma, że tek się podoba! Ja też już mam łazienkę, duży pokój i teraz całą kwiaciarnię :-) No i na dodatek szczypta koloru (turks oczywiście). A zdjęcia piękne! Świadczą o niesamowitym wyczuciu piękna i upodobaniu skandynawskich klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż chciałoby się zamieszkać w takim domku! Piękna sesja, najbardziej podobasz mi się na zdjęciu w szpilkach - nie wiem jak to robisz, ale znowu odebrałam potrzebny zapas pozytywnej energii:) A po wizycie w minty sklepie nie dają mi spokoju butelki z drucianym uszkiem - cudne! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, kolorystyka urzekająca.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności a moje serce zdobyła Hortensja w wiaderku rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne "ozdoby". Każde mieszkanie by ożywiły.

    OdpowiedzUsuń
  21. takimi cudownymi zdjęciami to ja chciałabym być zarzucana codziennie:) sesja u Diany super - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. coś o tym szarym to wiem i ja :)) ale mietowego u mnie chyba za mało :( podziwiam u Ciebie kwiaty Ewuś na wszystkich zdjęciach :)))) i sesję podziwiam tyż :))) Piękna Minty Ewcia w Minty pięknym domku :)))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaa a w takiej balii mam zioła na balkonie tylko moja ma z 30 lat ihihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Sesja śliczna, modelka śliczna!
    Szary to u córki na ścianach, tamtego roku wymalowany:-)
    No a buteleczki, balia,tasiemeczki kuszące:-)
    Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

    OdpowiedzUsuń