sobota, 2 lutego 2013

Króliczy męski świat

Czekam z niecierpliwością aż powieje nowym z kolekcji wiosna/lato firmy Maileg. W tym roku postawili na urozmaicenie króliczej garderoby. Będą zatem ubrania we wszystkich króliczych rozmiarach, sukienki, tuniki, ogrodniczki, rajstopy, nawet buty: baleriny, trampki i espandryle...
Długouchy będą miały w czym przebierać. 
A tymczasem panowie Króliki z Ignasiowego pokoju zaprezentowali swoje wdzięki, po męsku ;) 




Fajny mam kosz? Dostałam od Agi :) i musiałam pokazać


Miłego weekendu Kochani
---
Ewa

13 komentarzy:

  1. KOsz jest cudny , i już zaglądam do Agi , a o królikach nawet nie wspomnę - miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny kosz.. króliki jak zawsze.. ale mnie rzuciły się w oczy jeszcze genialne szelki w gwiazdki!!! gdzie takie można dostac ? :) zdradzisz czy to tajmene żródło ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tajemnica :) Szelki były w komplecie z jeansami Next Ignasia. Kupione na halens.pl Ale to jakaś zeszłoroczna kolekcja, więc nie wiem czy będą, ale może będzie coś innego fajnego ;)

      Usuń
  3. Ewuś a ja jestem chora na maileg wiesz? śni mi się po nocach i też czekam na wiosenną kolekcję ;)... Twoje cuda powaliły mnie na kolana... wciąż myślę o królewnie na ziarnku grochu hihihi... cieszę się, że koszyk tak cudnie wpasował się w klimat Twojego domku ;)... buziaki!! p.s zdjęcia jak zawsze bosskie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ewo a można jeszcze zamówić serwetki papierowe wszystkie trzy wzory, ze str. 29 ?
    Pozdrawiam.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Doroto, na razie nie. Może później. Dam znać jakby co :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ach te Twoje cudowne króliczki i myszy.
    Spodenki w paski urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne chłopaki;))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny koszyczek i króliś

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne króliki , uwielbiam takie żywe i takie wypychane też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne króliczki:)Super wykonanie:) ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliki piękne i walizeczka w grochy również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Ewciu, dzięki Twoim cudnym zdjęciom znów jestem pozytywnie nastrojona na cały tydzień. Dziękuję! Widzę, że Twoja ławeczka nie tylko mnie się spodobała:) Panowie Króliki pięknie się na niej prezentują! Prezenciki się robią i postaram się, aby jeszcze w tym tygodniu dotarły do Ciebie:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń