poniedziałek, 25 lutego 2013

Drut i pastelowy róż

Szary drut. Zdawać by się mogło, niewdzięczne tworzywo. Ale jednak coś w sobie ma. Nieodzownie kojarzy mi się ze skandynawskim wzornictwem nie tylko tym rustykalnym, bo przecież również w  nowoczesnym wydaniu. Mnie jednak znacznie bardziej pasują te pierwsze klimaty.
Widywałam je często podczas pobytów w Danii, w maleńkich, przytulnych sklepikach mój wzrok zawsze kierował się w ich stronę. Duży kosz na jajka był od długiego czasu obiektem moich westchnień i kiedy w końcu znalazłam taki idealny, nie mogłam odejść z pustymi rękami. I cóż, że samochód wypchany po sufit, że droga na okrętkę daleka, a w międzyczasie kilka kempingów do zaliczenia. Wypchany dużym kąpielowym ręcznikiem przepłynął z nami Bałtyk ;)
No i się zaczęło: wciąż nowe i nowe, nie tylko koszyki, te maleńkie, czy średnie, ale cała prezentowana nie raz na blogu reszta.
Nie było wyjścia, musiały się znaleźć w Minty Sklepiku ;)
Nie doszukujcie się w nich perfekcji wykonania, czy gładkiego wykończenia. 
Czasem się krzywią, czasem się stroszą
Taki już ten druciany charakter- nieco skrzywiony ;)
Ale to ma swój urok i daje poczucie swobody w użyciu.
Niebawem pojawią się kolejne fasony koszyków, m.in mini kura ;) której sama nie mogę się już doczekać. 
*
W tytule obok drutu jeszcze róż stoi. Towarzyszył nam przez cały weekend, a dziś na talerzach z różowym rantem prezentować się będzie pizza z przepisu Beaty Lipov, z książki kucharskiej dla dzieci, która towarzyszy nam od paru lat. Zobaczcie okładkę, Beata jeszcze taka inna :) 
Przepis na pizzę jest niezawodny :)
I nawet Ignaś, nasz niejadek totalny, właśnie spałaszował 3 rumiane kawałki i nic nie zostawił dla fotoreportera!
*
Lubicie druciaki? Co najbardziej: kosze, wieszaki czy kuchenne gadżety? 
Miłego wieczoru :)
---
Ewa





Świecznik z pojemnikiem w innej zupełnie roli





24 komentarze:

  1. Uwielbiam takie druciaki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Druciaki piękne ale ja bym chciała taki garnuszek w którym jest gerbera :) Czy jest może u Ciebie do nabycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świecznik z pojemnikiem Doroto ;) o taki: http://sklep.mintyhouse.pl/index.php/do-domu-1/z-blachy-i-metalu/swiecznik-z-pojemnikiem.html

      Usuń
  3. Druciaki mają coś w sobie, niby surowe a jednak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię druciane podstawki, takie co to można ciasto, chleb, mufinki na nie przełożyć, żeby ostygły. Bardzo praktyczne te druciaki. A na kurkę choruję już od kilku lat i nigdzie nie upolowałam. Kiedyś były w Duce, ale szybko się skończyły, więc na ptactwo domowe czekam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druciaki są wspaniałe, chociaż ja i tak chyba jestem największą fanką wszelkiego rodzaju szyldów i tablic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka druciaków, niektóre nowe, niektóre starutkie i baaardzo je lubię. A czy takie długie łyżeczki będą dostępne w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, na razie nie. Przymierzałam się do rozpoczęcia współpracy z Rice, ale to musi poczekać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystko co z drutu - najbardziej kosze wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druciaki są piękne! Właśnie znalazłam taki w piwnicy, na noszenie drewna do kominka! Zakochałam się od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te druciaki są świetne, nadają charakteru i klimaciku naszego ulubionego :) Ja w ogóle uwielbiam zestawienie różu z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druciaki, o tak, kosze chyba najbardziej lubię.
    Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne druciaki ,mam ochotę na jeden

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamy druciaki, zresztą mam od Ciebie ze trzy;)
    najbardziej kosze wszelakie oczywiście, choć kuchenne gadżety typu podkładki pod garnki czy serwetnik również są na mojej liście:)))
    śliczne zdjęcia! i ten kosz na drugim zdjęciu...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a wiesz ze ja dzis ze 3 razy wchodziłamdo sklepiku i sie cziłam na ten wielki druciany kosz.. i ciagle nie wiem czy on czy mniejszy kremowy..

    OdpowiedzUsuń
  14. Druciaki zdecydowanie wpadły mi w oko...zresztą sama wiesz ;-) w koszu na jaja chwilowo zagościły kolorowe i apetyczne owoce ale pomysł z korkami bardzo i mi przypasował...więc pozwole sobie wkrótce ściągnąć :-)

    hmmm...uśmiecha się jeszcze do mnie druciany koszyczek na pieczywo...ehhh.

    pozdrawiam, Ewa S

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszelkie druciaki-przede wszystkim dlatego ze sa łatwe w utrzymaniu czystości. Prezentowane przez Ciebie sa cudne. Ja kilka lat temu nabyłam tez taki pękaty, czarny, druciany koszyk w Ikea i bardzo go lubię za szerokie spektrum zastosowań :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam słabość do druciaków piękne są i bardzo mi pasują do Twojego wnętrza.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. 4Movierulz is the center of pirate movies and TV shows. When it comes to releasing the latest movies, no other free streaming site can match it. As the name suggests, this website is the owner of pirated movies. No streaming sites like 4Movierulz or Movierulz4 have gained popularity.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Microsoft Outlook provides a platform for e-mail management that is hassle-free. the organization of e-mails has become a hassle. If MS Outlook is used frequently, you may get the error code [pii_email_99514d5fed5d3eee8cdd] .

    OdpowiedzUsuń